En tvåa för tre!

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Håkan - 25 mars 2009 20:07

Disken är avklarad, lika så dagens promenix!

Har slappat idag och bryr mig inte heller om det.

Gick en sväng vid 18.30 och det blev 1 timmes promenad.

Det är rätt tyst och tråkigt, jag hör köksklockan ticka

och det vet jag inte när jag la märke till sist!?

Det blir väll soffgropen snart igen.. Kungatronen!!

Imorgon ska jag ha lönesamtal med chefen.. Spännande!

Får se om jag har stigit i graderna eller om jag snällt får

stå kvar.. Det är klart jag är ju av det manliga släktet

och det är inte utan att man börjar undra om det är det

som är problemet!? Vet i fan?? Jag tycker jag är glad o framåt

på jobbet.. Jag skojar friskt iaf och lockar fram några skratt.

Men jag antar att jag ska stor LE och klappa händerna åt

besparingar samt annat negativt som man har fått höra under

de senaste åren.. Inte fatta något och bara skratta och säga:

Ja tack, visst!! Härligt!

Man är inte mer än människa (fick lära mig att vi kallas så

när jag gick i skolan!?) Ja vi får se vad som händer..

Gissar att om chefen läser min blogg så får jag vacker stå kvar

där jag står. Nej nu är det dags för lite kvällsmat.. Magen kurrar!


Ha en underbar kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards