En tvåa för tre!

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Håkan - 29 september 2009 15:05

Jajamen dagens sanning..Varje jäkla gång jag tar mina tappra steg

mot tegelbyggnaden som går under namnet Hunnebohemmet så skiner

solen till 80% (Som är en rätt hög procentenhet) Försöker intala mig själv

att det är Guds sätt att tacka mig på eftersom att jag genom mitt jobb

gör en god gärning varje gång jag arbetar.. Eller så är det hans sätt helt

enkelt att säga "Där fick du din odåga".

Börjar kl. 16.00 idag och kämpar för fullt med att intala mig själv

att jag "inte" är ledig idag.. Det är lätt att lura sig själv när man börjar

så sent. Imorgon börjar jag 14.00 och det är mycket bättre.

Vad händer i slummen på vindsvåningen då?! Inte ett skit...

Ser precis ut som det har gjort i 6 veckor nu... Eller är det 6 veckor?

Har tappat räkningen!! Det är iaf jäkligt nära 6 veckor.

Avfuktaren står just nu i detta ögonblick och brummar..

Underbart är det.. Skönt att det inte är för tystFlört

Idag är min vän Michaela påväg för andra gången till Åre..

Kärleken finns tydligen där.. Lite långt bara..?

Men tycker man om någon så är väll avståndet det minsta

bekymret.. (Det ringer) ...


Hon är tydligen i Stockholm nu.. Det var hon som ringde..

Hon hade precis ätit en äcklig köttfärspaj..

När man talar med henne så är det inget hon undgår

att berätta.. Ibland brukar jag få säga "Inga detaljer tack"

Faktiskt lite tråkigt att hon har åkt iväg..

Ska inte vara självisk, det är kul att hon är lycklig..

Det är hon värd..

Nej dags att börja tänka på att dra sig till jobbet.


Här kommer ett roligt klipp som ni kan unna er åtSkrattande

Så jävla bra..


Ha en härlig kväll..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards