En tvåa för tre!

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Håkan - 2 september 2009 11:30

Idag är jag så förbannat trött, känner mig minst som

85 år. Det finns alltså några av gamlingarna här som är piggare än mig!

Det är nästan pinsamt.. Hur ska det bli när jag verkligen är 85 år?

Lever jag ens då? Tveksamt! Idag jobbar vi grabbar, Thomas, Ulf och jag.

Rätt skönt att vi får känna på makten ibland ;)

Mulet och säkert regn på väg idag.. Ja det regnar, hörde Ulf precis på

utsidan säga: Ser du vad det regnar. Ingen vidare sommar i år,

men jag hade lite tur iaf när jag hade min semester.

Pratade med min Far här om dagen och han var sååå lycklig

över den varma härliga solrika sommaren. Antar att det är rätt många

i detta avlånga land som känner likadant.

Blir för engångsskull hem och lägga sig i gropen efter jobbet,

snart dags att skapa en ny grop innan jag faller igenom den.

Jag har nog det tråkigaste livet i hela sotenäs kommun på hösten

och vinterhalvåret, jag gör inte så mycket åt det själv heller

tyvärr.. Får skaffa mig en ny hobby. Busringa på grannarnas

dörrar eller palla äpplen kanske? Köpa en moped och bli medlem i

Hellmoppers för att sedan kunna hälla socker i deras bensintankar!

Ja valen är många.. Annonsera i "Finn en vän" eller så kanske man

skulle gå med i Jehovas och börja dela ut broschyrer?

Fast jag gillar ju Julen så det skiter sig nog.. Fast man firar ju

inte sin födelsedag heller och det är ju bra att glömma hur gammal

man börjar bli.. Nej.. Jag är inte religös på en fläck.. Svär i var och

varannan mening.. Lyssnar på Metal musik, offrar en och annan

fluga på sommaren och dricker en massa öl så det hade inte funkat.

Skämt och sido.. Men jag skulle behöva lite beröring och spänning i livet

just nu... En kram kanske eller klapp på axeln..

Eller ännu bättre.. Ett redigt knull!


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards