En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Håkan - 22 september 2009 15:10

Sitter på jobbet och skriver, har kvällpasset idag

och började kl.14.00 Det är lugnt nu mellan 14-16

och en del dö tid, brukar oftast vara mycket tjat

och griniga miner vid den här tiden men idag har

ett lugn svept in över avdelningen.. Kan kanske vara

pga min närvo.. Eller så är det för att vi är 3 "Karlar"

som jobbar just nu!Imorgon är jag ledig igen sedan jobbar

jag Torsdag och på Fredag sedan är jag ledig

i 3 underbara dagar till.

Har igentligen inte så mycket att skriva om, det är som

vanligt i mitt liv, jobba, äta, sova och gropen.

Har startat en blogg till men som enbart ska ha med min musik att göra.

Där man kan ladda ner några av mina demos gratis om man är intresserad.

Tänker inte lägga upp allt jag har gjort men framtida nya låtar både från

Rap sidan och den nystartade mörka sidan hade jag tänkt lägga ut.

Kommer att göra inlägg om hur det går med nystartade projekt

och om tankar och funderingar kring texterna.. Nu är detta bara en

grej jag har fått för mig att göra och det är inte säkert jag kanske behåller den

bloggen beroende på hur vida min skrivning går eller om jag kommer

att göra något nytt igen.. Inspiration är A & O..

Och just nu är det rätt tomt under skaletFlört

Jag började greja med Bloggen igår kväll så den är ju inte helt färdig än men om

ni är nyfikna på hur den ser ut så ligger den under mina länkar

"GEMiNi X / AWFULDAWN - MUSiC BLOGG"

Nej jag får väll gå och se om något ska göras..


Ha en skön eftermiddag och kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards