En tvåa för tre!

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Håkan - 14 september 2009 10:31

Och detta är tredje och sista dagen jag är ledig.

Imorgon blir det kvällspasset.. Skönt o slippa

gå upp tidigt men trist med kväll.

I dag fyller min Mamma år, jag tänker inte avslöja

hennes höga ålder.. Men.. Tiden den går jaFlört

Nej det är inte så farligt, det är värre med Farsan

han är 12 år äldre än Morsan.. Stackarn!

Vad händer idag då? Tvättstugan.. Jiippiii

Städat hade ju också varit bra men det ser ju ut

som det gör här så det är ingen större ide.

Blir så trött...


Här har vi mitt mysiga kök.. Där det finns så mycket plats till att laga mat!

  


Här brygger jag mitt kaffe.. Mums.. Vid sidan av min soppåse! 

  


Hallen.. Behåll skorna på!

  


Matplats delen.. Vart fan ska jag ställa tallriken?

  


Förhoppningsvis så är det inte så många veckor kvar till det blir ordning igen!?

Kanske bra att vara ovetande?

Nej får ringa och sjunga för min Mor (Eller ska jag utsätta henne för det?)


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards