En tvåa för tre!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Håkan - 10 september 2009 13:03

Solen skiner och det känns varmare ute idag..

Gissa vem som ska gå och jobba om 1 timme?

Just det.. Våra allas olyckliga lilla själ Håkan Eriksson.

Ska jobba imorgon med men har en kort tur 7.30-13.30

sedan är jag ledig i helgen så jag ska inte klaga igentligen.

Måste försöka bli lite positivare snart innan det tar livet av mig.

Börjar mer och mer fundera på min livssituation och undrar

om jag snart bör göra något drastiskt? Säga upp mitt arbete

och söka mig någon annanstans kanske? Känns så stort bara..

Man bör nog ha något som väntar på en i sådana fall annars är väll

risken att det blir samma där.. Vart nu "där" är?

Ja, tänker lite så nu för tiden, risken om jag stannar kvar här är ju att

jag blir ensam resten av livet och dör i en ung ålder av hjärtesorg.

Det vill jag inte göra.. Fy fan vad tragiskt!!

Ett tag i mitt liv i mina unga 20 trodde jag att jag skulle dö

oskuld och rädda världen på något magiskt sätt,

men det sprack.. Det enda jag fick var mersmak.. Grymma värld!!

Nu fyller jag nog inget större syfte om jag trillar av pinnen ung.

(Mannen fick knulla några få gånger i livet men hann aldrig få riktig kärlek)

Det är så världen kommer att minnas mig.. Eller ännu värre:

(Vem fan var Håkan Eriksson då?)

Nej nu får det slut med självömkan.. Ryck upp dig!

Gå till ditt älskade arbete och gör din stora insatts för dagen

för imorgon är en annan dag.....


Njut av solen ni som kan

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards