En tvåa för tre!

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Håkan - 9 september 2009 16:13

Har nu varit ute och andats frisk luft riktigt ordentligt, lyckades få några småkryp

under tröjan.. Fråga inte hur jag lyckades Skäms

Nu är det dags för lite middagsmat efter en härlig promenad.


(Bild bevis)


                          

 

Ha en fin kväll..

Av Håkan - 9 september 2009 12:00

Det var väldigt så tjusigt de har gjort när man loggar in på sitt konto

här på bloggagratis eller ja.. Som det heter nu "Bloggplatsen" Flört

Idag är jag ledig, jag skulle ha jobbat men jag tog flexledigt idag

eftersom jag inte var insatt någonstans idag. Vad ska man hitta på

sin lediga dag tro? Skulle behöva gå ut och andas lite, solen skiner

trots allt. Men vart ska jag andas? Ska jag bara gå om kring här på

utsidan eller ska jag ställa mig och stirra på plats?

Skulle ju kunna ta mig en promenix och se om det har hänt något nytt ner över.

Fan.. Vad drygt.. Jag har ingen ork till något längre.. Bara sitter här.

Måste snart börja träna igen så jag blir lite piggare (Om det ens är möjligt?).

Håller ju på att försvinna igen.. Suck!! Äh, jag får vänta på att morgon bajen

ska komma sedan kan jag gå ut o gå.. Har ingen lust att springa hem.  

Ja det är bra att ha något att skylla på för att kunna skjuta upp på saker..

Jag har blivit en sann "LATMASK" Skäms


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards