En tvåa för tre!

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Håkan - 31 augusti 2009 18:23

Ja det är precis som det brukar vara, alla vill hem!

Inklusive jag.. Vi har en del gemensamt jag och min

lilla familj på Brattebyvägen 26A.. Kanske skulle smida

några flyktplaner och om vi åker fast så kan jag ju alltid

skylla på att jag blev kidnappad. Man ska inte underskatta

de äldre.. Fotboll ikväll på tv.. Fy fan vad tråkigt!

Thomas tycker iaf om det (Om han får höra något vill säga,

hör att det tjötas på honom hela tiden) Hahahaha!!

Jag har själv satt mig här på kontoret ett tag så jag får en paus

från att svara på samma fråga igen som jag har gjort sedan

jag kom vid 16.00! (Fick föresten tag på min bror

förut, han hade sovit i 2 dagar.. Så det förklarar saken!?)

Fastighetsskötaren var hem en sväng och mätte fukten i golven

igen innan jag gick o jobba, han sa att det inte var någon ide

att kolla igen förens nästa vecka.. Det stod fukt rätt djupt

ner i betongen.. Ska bli skönt när det blir färdigt, jag längtar.

Nej dags att göra lite nytta...


 Ha en skön kväll

Av Håkan - 31 augusti 2009 10:23

Hej o hå, hej o hå, ut i regnet vill vi ej gå..

Fantastiskt att vakna till, känner mig pigg o alert

och full av liv.. Känner att idag när jag vandrar upp till jobbet

kl: 16.00 så kommer jag att uträtta och gå in för jobbet till 110%

... Mm.. Så är det! Har inte dykt upp några arbetare i min lägenhet

idag.. Jag slår vad om att de kommer imorgon istället när jag är ledig

hela dagen.. Håkan Eriksson.. Årets optimist.. The one and lonely.

Idag fyller Nicklas år.. Då undrar ni säkert vem fan är det!?

Jo det är min bror, inte min riktiga bror men vi har växt upp

tillsammans sedan vi var små.. Min Far och Nicklas Mor har varit

ihop i 100 år nu så Ja.. Jag räknar honom som min bror..

Nicklas är Malins riktiga bror.. Så ligger det till.. Undrar vad min

"Riktiga bror" har för sig?! Har försökt ringa honom i 2 dagar nu

men inget svar.. Skumt.. När man inte får tag på honom på några

dagar börjar man fundera.. Mycket! Jag ska se om jag får tag på honom

får prova och ringa igen..

Telefonen ringer... Mobilsvar... Okej.. Nu är det tredje dagen.

Knepigt, han brukar skicka ett sms ifrån datorn om han inte har pengar

på mobilen när han ser att jag har ringt.. Jag får ge fan i o tänka på det,

får nog säkert tag på honom tids nog.


Ha en fantastisk dag




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards