En tvåa för tre!

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Håkan - 12 augusti 2009 12:37

Jaha då har jag precis ätit middag på Hunnebohemmet..

Börjar mer och mer känna mig som en boende.. Har suttit och

samtalat med damerna (80 samt 90+) medans jag har ätit.

Sov inte speciellt gott inatt, lite hårda madrasser och kalla.

Dessa madrasser sover i stort sätt alla boende på här uppe..

Stackare! Men det är klart jag är ju van vid mina goa varma säng

hemma och antar att känslan inatt hade något med hemlängtan att göra.

Var hem en snabbis förut och NEJ inget hall golv fanns kvar.

Luktade ammoniak i hela lägenheten pga alla golvmattor som fått

rivas upp, det var varmt och fuktigt. De har igång 2st avfuktare

som brummar inne och alla fönster måste vara stängda så det var

ren tropisk värme inne... De misstänker även att ett rör under betongen har gått sönder så i värsta fall får det borra upp golvet!

Har ringt Sotenäsbostäder och hört mig för

lite om eventuell hyresreducering pga av att jag inte kan vara där inne.

De skulle höra av sig under dagen för jag frågade även om det där med att sova som man bör göra.. Inte speciellt kul att tillbringa sin ledighet på jobbet måste jag säga.


Ha en bra dag i era hem

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards