En tvåa för tre!

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Håkan - 10 augusti 2009 09:47

Och det regnar idag.. Har varit varmt som fan och soligt nu alla dagar

som jag har jobbat men just idag är det regn.. Det är märkligt det där.

Nästan så man börjar tro att någon driver med mig.

Samtidigt kan jag tycka det är lite små skönt ändå att kunna vara ledig utan att känna att man måste hitta på något och att man måste ut i solen.

Tyckte jag hörde att det mullrade nyss, kan vara åska på väg.

Det är jäkligt mysigt (om man är två) regnet bara öser ner, det mörkt

och det blixtrar.. Fast nu är man bara en och då är det tråkigt, för då måste jag dra ur datorn.. Min räddning i ensamheten.. Ja jag är lite depp kanske

men jag ska inte vara tjatig.. Jag får helt enkelt vara glad över det som har varit och vara stark nu när hösten är på väg.. Fan man skulle varit en björn och gått o lagt sig..



Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards