En tvåa för tre!

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Håkan - 6 augusti 2009 11:47

Vilken härlig kombination, som gjort för varandra.

Blev erbjuden att följa med Michaela & Hanna på Sol & Bad

men av någon tokig anledning valde jag städ. Det luktar skumt

och man nyser hysteriskt när man andas här inne.. Kan bero på möglet

som jag har upptäckt under min diskbänk eller så är det bara förbannat

dammigt. Har städat undan diverse ölburkar och dylikt som har stått framme

och håller just nu på att mentalt förbreda mig på disken.. Dammtorkningen

och dammsugningen.. Krävs nästintill ett undervärk att finna någon som helst styrka till detta idag.. Börjar bli lite varmt här inne just nu, det är ett fantastiskt väder på utsidan.. Men jag är bara ledig idag och jag kan fan inte

låta det se ut så här, men detta är trots allt ett tydligt tecken på att man har haft några lyckade dagar med sina vänner.

Nej nu måste jag få tummen ur och fortsätta så jag slipper vara inne hela dagen.


Ha en fantastisk dag i solen

Av Håkan - 6 augusti 2009 01:09

Jodå jag har överlevt helgen.. Har haft en kanon helg (Bokstavligt talat)

Daniel & Daniel dök upp på Fredag kväll, Snacka skit och drack

några öl.. Sov några timmar för att vakna till den efterlängtade Lördagen.

Rockfest i Parken med Sabaton, Wolf & H.e.a.t

Vi förfestade här hemma och gled sedan ner vid 19.00 tiden.

Timmarna gick och det var hur bra som helst. Var jäkligt mycket folk!

Söndagen var väldigt lugn, slappa mest för jag skulle upp o jobba tidigt på Måndagen.. På Måndag var det dags för Måndagsklubben, också den en mycket berusad kväll och väldigt bra.. Lite för bra kanske eftersom jag inte var den piggaste i Sotenäs kommun när jag vaknade på Tisdagen.. Vi tog oss ner för att käka en pizza innan jag skulle börja jobba vid 16.00

En tung kväll för Eriksson och en tung buss resa hem för Daniel Berg har jag fått höra. Idag har jag jobbat ett dubbelpass pga brist på personal, inte var jag den lyckligaste när Chefen kom in 2 timmar innan jag skulle sluta och var tvungen att beordra en av oss att stanna kvar, visst jag valde själv att stanna och det gick ju bra men det hade varit skönt att få gå hem när klockan var 16.00 Är iaf ledig imorgon.. Nej nu är det..


GODNATT


Rockfest (Tog 80 bilder men ett fåtal blev bra)




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards