En tvåa för tre!

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Håkan - 19 augusti 2009 23:15

Dags att dra sig upp till jobbet för att sova igen, har ingen större lust att

bli väckt kl: 7.00 imorgon bitti när jag är ledig.

Har njutit av min grop nu ikväll:) så jävla gött!!

Har sett på "Män som hatar kvinnor" riktigt bra film måste jag säga.

Imponerad över att det var en bra "Svensk film", brukar i regel inte gilla Svenska filmer men denna var riktigt bra, så jag är nöjd med min efterlängtade filmkväll även om den var som vanligt i ensamhet.

*Gäsp* Nej dags att dra sig.........


Godnatt


Av Håkan - 19 augusti 2009 17:20

Ja det blev ingen sommar idag iaf men imorgon skulle det bli fint

(Om det nu stämmer). Idag har har vi haft LEAN uppföljning

på jobbet, typiskt att det alltid är på ledig dag men detta var sista

gången nu. Har varit på jobbet större delen av dagen idag, gick upp

vid 10.00 duschade & hade den stora rakningen sedan gick jag upp på

Avdelningen och åt frukost. Sitter hemma nu i värmeböljan och lyssnar

på när avfuktaren för oväsen.. Inga tecken på att de har varit här idag

men hoppas att de ska göra något imorgon. Till helgen SKA jag sova hemma igen.. Längtar efter min säng som FAN.


Ha en bra kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards