En tvåa för tre!

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Håkan - 11 augusti 2009 08:45

Känner mig lite som en luffare idag.. Sitter på jobbet eftersom de håller på o riva ur mitt kök där hemma (Bokstavligt talat), golvet, skåpen och

min spis.. Blir svårt att laga mat tror jag! Detta spektakel kan ta upp

till 3 veckor fick jag höra innan jag små förvirrad av min trötthet lämnade

min lägenhet. Det är väll helt fantastiskt vilken lycka jag har i livet,

jobbar 2 dagar den här veckan o tro det eller ej.. Ser ut som jag får tillbringa mina lediga dagar här (Skriker just nu inombords).

Har jag riktigt otur får de även riva upp hallen eftersom golvmattan i köket har lyft sig även ut mot hallen. Jag har suckat till Gud ofantligt många gånger nu, det är något min Mormor har sagt att det räcker att göra om det känns riktigt jobbigt.. Får se om han hör mig. Börjar jobba kl. 14.00

idag och har ingen aning om vad jag ska hitta på tills dess.

Pratade nyss med Chefen och frågade om det var okej att sova

här i källaren. Helst tyckte hon att jag skulle försöka hitta en annan lösning om det tar sådan tid, men hon tyckte inte heller att jag skulle

bo på gatan.. Tack o lov.

Sover antagligen här i natt iaf eftersom jag jobbar kväll..

Går nog kanske hem och kollar läget först för att se så de inte har

gett sig på hallen också. Förhoppningsvis kanske jag kan sova hemma till

helgen för då jobbar de ju inte.. Men laga mat blir nog svårare, får nog köpa matkuponger här på jobbet ser det ut som.. Nej nu ska jag försöka mig

på att få ännu mera livlig fantasi än jag redan har och hitta på något!?


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards