En tvåa för tre!

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Håkan - 18 augusti 2009 23:18

Idag har det varit ett kanon väder hela dagen.

När man trodde att sommaren var över så kom den där igen

som en glad överaskning.. Såg att det det skulle vara fint även imorgon och

på Torsdag.. Vilken tur jag har för engångsskull :) Jag är nämligen ledig

både imorgon & på Torsdag.. Halleluja..Jag säger det igen.. Halleluja!!!

Har jobbat ikväll så tidigare idag var jag ute på en liten promenix

för att få tiden att gå och samla bevis på att sommaren inte är över än.

Kände mig lite som en idiot eftersom jag sprang runt efter fjärillar som jag kunde fota när de satt på blommorna (Fråga mig inte varför).

Efter många försök fattade en av dem poängen och insåg att jag bara var galen men inte farlig och stannade vackert kvar på blomman länge nog för

en bild.. Jag tackar ödmjukast för detta.. Ett bi kände också för att vara med så jag passade på att ta en bild på honom också.. Med detta lilla glada

inlägg avslutar jag nu med att önska er alla en:


RIKTIGT GODNATT




Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards