En tvåa för tre!

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Håkan - 27 februari 2009 11:39

sedan är jag ledig.. Hurra!!! Har rast nu och har varit

på dass för tredje gången. Om jag är tvungen att skita en gång

till idag så får jag smörja in mig med idominsalva!!

Det är ett jäkla springande här på jobbet så man hinner knappt

svälja maten fören den är förbrännd..

Vi ska få stegräknare här på jobbet och vara med i nån tävling.

Vi ska komma upp i minst 10.000 steg om dagen..

Snacka om slagsmål om vem som ska ta en ringning!

Hämta matvagnen osv :)

Ömma fötter blir det säkert gott om.

Vi får dela upp oss i 2 st lag eftersom man bara får vara

max 8 st i ett och vi är 10 st som jobbar här.

Jag ska tydligen vara lagledare för det ena laget..

(Den professionella soffliggaren) här kammar vi

hem första priset vill jag lova ;) Thomas ska vara lagledare

för det andra laget.. Han har ju skaffat sig en "Tjej"

(om man säger så i hans ålder!?) så jag kom med förslaget

att han kunde trycka stegräknaren mellan skinkorna varje

gång de träffas! Kanske dumt att ge ett sådant bra förslag

till lag 2!? Fast vi tävlar ju trotts allt ihop ändå, och om alla

följer Thomas taktik så får vi ett jäkla glatt gäng att arbeta med!

Ja en annan för väll vackert fästa sin på höger handled ;)

Men jag är lika glad ändå!


Ha en bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards