En tvåa för tre!

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Håkan - 2 februari 2009 15:09

Hemma igen efter en dag på jobbet.. Idag har det varit

att göra! Dagen gick iaf jäkligt fort, var kvar en ½ timme

längre än jag skulle.. Ja i Lördags var jag i stor stan :)

Hade det mycket trevligt! Jag kom till Göteborg runt 17.30

och möttes av en glad Daniel med två kalla öl i näven..

Han vet exakt vad jag hade längtat efter under hela resan..

Den ölen gick fort ner kan jag meddela! När vi kom in

fick jag en guidad tur runt och hälsade på folket

jag inte hade träffat förut + en öl till :) Jag packade upp min lilla

inflyttningspressent som bestod av en mycket uppskattad flaska

med Captain Morgan = Rom (den ljusa) som vi har förbrukat några

flaskor av tillsammans! Mer glada människor dök upp allteftersom

och vi körde igång med lite Guitar Hero (Som jag aldrig har provat)

Och inte heller skulle ha gjort.. Är usel på trummor!!!

Ingen taktkänsla för femöre!! Kan ha varit alkoholen kanske!!?

Sedan bjöds det på Kinamat.. Mums!! Jag älskar kinamat..

Fick med någon stark sås som jag absolut var tvungen att prova..

Dumt Håkan... Har fortfarande sura uppstötningar!

Stefans tjej Lisa och en kompis till henne dök helt plötsligt upp

runt halv 10.. För att kolla läget.. Hade hon bestämt det tidigare

så hade jag kanske sluppit ta Buss och tåg!!

Om hon hade åkt tidigare.. Jag, Stefan och Daniel

åkte med dem ner till stan när de skulle åka hem så vi slapp gå..

De andra hade gått i förväg så vi träffades senare..

Vi avverkade några uteställen under kvällen och hade jäkligt kul.

Som vanligt var jag och Daniel hemma sist av alla.. Runt 7.30

Det var nog den längsta promenaden i mitt liv, vi hade tagit oss långt

åt helvete hemifrån.. Har aldrig varit så törstig i hela mitt liv

som jag var då.. Jag var så torr i munnen så jag hade ingen saliv överhuvudtaget.. Jag trodde fan att jag skulle dö av törst!!!

När vi väl kom oss hem stod jag under vattenkranen en BRA stund.

Det var en rätt sliten man som satt på tåget hem igår..

Men det var det fan värt!! Nej nu måste jag göra schema

inför schemamötet imorgon.. Usch!


Hej, hej









Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards