En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Håkan - 22 februari 2009 11:30

Jobbar idag och har nu rast.. Är fruktansvärt trött idag.

Vi jobbade på imorse och hade nästan alla uppe till frukosten.

Det kanske låter konstigt, som om det är ovanligt att alla får

frukost. Det är så att en del ligger längre än andra ibland

och om de har haft en dålig natt så kan det vara skönt med sovmorgon.

Skulle ha tränat idag efter jobbet men Jörgen kunde inte idag

eftersom han var hemma själv med pojken :( Tråkigt..

Jag var riktigt laddad för träning idag, hade till och med

packat ner träningskläder och sånt och tagit med mig

till jobbet så jag skulle vara klar för att åka.

Ja,ja hoppas bara jag får tillfälle att träna nu i veckan.

Jobbar Tis, Ons och Torsdag kväll denna vecka som kommer.

Det krockar en  del med Jörgens schema antar jag.

Thomas har kärleken på besök så han får nog med träning

skulle jag tro;) I värsta fall får jag väll träna hemma,

har ju vikter så det räcker men det är betydligt roligare

att träna på gymmet. I går kväll såg jag ju på "Yes Man"

Med Jim Carrey. Den var underhållande.. Kul.

En bra komedi faktiskt och han är ju så jävla sjuk den mannen.

Så man fick några goa skratt. Och så var det ju kärlek i den med

och det gjorde den även "gullig" Jag var nöjd med film kvällen.

Nej nu trycker det på känner jag, som vanligt när man

har rast och vill lägga sig en stund...Antar att jag får nöja mig

med en röd ring runt skinkorna.


Ha en skön Söndag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards