En tvåa för tre!

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Håkan - 15 februari 2009 15:49

Sista lediga dagen idag sedan jobbar jag alla dagar utom

Torsdag. Fan vad fort det går när man är ledig, har varit

ledig i 3 dagar nu men det känns som jag har varit ledig bara idag.

Ja, ja har ju bara ca: 37 år kvar att arbeta och fortsätter

det i den här hastigheten så är det nog dags att paxa ett rum

på hemmet! Var uppe på jobbet och låg i grillen för en stund sedan.

Var ett tag sedan jag hade lite färg så det kändes som det var dags

att försöka se lite fräschare ut. Tröstade mig med en film

i min ensamhet igår kväll, blev några skratt när jag såg på

"Sex Drive" De flesta komedier som jag har sett den sista tiden

har inte varit någon höjdare men denna gav jag en chans efter jag hade sett på Trailern. Den var bättre än de senaste jag har sett iaf..

Fick ju skratta några gånger :)

Nu blir det att laga mig lite mat.. Lax idag.. Igen!


Hej, hej


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards