En tvåa för tre!

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Håkan - 17 februari 2009 14:21

Kom hem för en stund sedan, har jobbat idag.

Det var riktigt jobbigt att ta sig upp imorse igen..

Värre än igår, det kändes som jag precis hade blundat

när klockan ringde.. Jag skrek rätt ut "För fan inte nu!!!"

Helt otroligt, den kortaste natten i mitt liv, jag lovar!

Väntar på att Jörgen kanske ska höra av sig,

om det blir någon träning idag. Är trött som fan

men det hade varit skönt o träna idag iaf..

Får väll se hur det blir. Igår kväll var det lugnt

som vanligt, låg och kollade på 2 filmer "The Wrestler"

och "Quarantine"  som är den Amerikanska versionen

av Spanska "Rec" som kom förra året.

Båda var faktiskt bra,

Quarantine var rätt spännande och skrämmande

(När en stark o modig karl som mig ser den

själv när det är mörkt såklart)

The Wrestler är ju en Drama så jag skulle nog sett

på den först.. Kan rekomendera båda filmerna för

en kväll med ett livs öde och en med skräck!

i The Wrestler spelar Mikey Rourke huvudrollen

som jag tycker är en bra skådis och i Quarantine

spelar Jennifer Carpenter ifrån en av mina favo

serier Dexter huvudrollen.

Ett litet tips bara..


Hej, hej







Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards