En tvåa för tre!

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Håkan - 16 februari 2009 16:16

Då har man hunnit vara hemma i 2 timmar redan..

Slutade kl. 14 idag och dagen har varit bra, är lite

trött idag bara. Var en kamp ur sängen imorse vill

jag lova! Igår kväll var jag hos några vänner och spelade

spel.. Monopol.. Usch! Inge vidare roligt spel..

Kanske för att jag snabbt insåg att affärsman inte var något

att satsa på för mig.. Förlora stort!! Kärlek o spel

jag säger då det.. När ska det vända? Kommer ihåg

en gång när jag ringde Tarot linjen och skulle se hur min

framtid såg ut.. Skulle jag inte ha gjort! Dyrt var det också!

Jag frågade om det vanliga, pengar, kärlek och framgång.

Hm.. Till svar på alla kategorierna fick jag:


"Jag tycker du ska prova lyckopiller"


Så jävla ljus såg min framtid ut!! Och det fick jag betala

nästan 800:- för att få höra!! Det värsta är att jag

behöver lyckopiller om inget trevligt händer snart!!

Än så länge så har det inte sett så jäkla ljust ut så jag antar

att hon hade lite rätt ändå.. Men hon kunde faktiskt ha ljugit

för mig och sagt:


"Herregud pojk! Här är man minsan född med guldbyxor på"

"Kärlek!!? Välj o braka för fan, här blir det knulla av!!"

"Ungar!? Vart i Sverige ska vi börja!"


Hade jag då följt med det falska ödet i hopp om lycka?

istället för att traska med mot den förutspådda undergången?

Vem vet.. Tog Faktiskt Inte så allvarligt på det.. Hrm!!

Och så farligt har det ändå inte varit.. Dessa 10 år som gått

sedan jag slog nummret till djävulen själv!

Nu har det minsan slutat snöa ser jag.. Så gick det med

den informationen som jag hade planerat att skriva om..


Ha en underbar kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards