En tvåa för tre!

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Håkan - 13 februari 2009 19:34

Så idag har det varit Fredagen den 13: hela dagen..

Ingen otur än så länge.. Visseligen ingen tur heller!

Ska man ha tur i livet så får man inte heta Håkan Eriksson

den saken är klar. Har precis kommit hem ifrån gymmet,

Jag och Jörgen har kört 1½ timmes rent plågeri igen.

Idag hade jag med mig en skiva som jag hade brännt...

Gick inge vidare med det! Sist gång gick det bättre,

var lite fler ungdomar där då..

En äldre herre (Nu är jag mild i mitt uttalande)

gillade inte conceptet med Hårdrock och träning

och gick ögonblickligen fram och sänkte stereon!

Förbannade helvete!!! Tänkte jag!!

Jag sa att han kunde skruva upp musiken igen.

Han svarade: Kanske vore bra om man spelade musik som alla gillar!

För fan!!! Vad då som alla gillar!? Så om han hade tränat till

Tore Skogman.. Hade jag gillat det!? Nej!!När jag kom in spelades det

Gun's and Roses!? Vad är skillnaden undrar jag då!?

Jag tog inte med mig det brutalaste jag kunde hitta på datorn.

Så långt fattar jag också att det aldrig skulle gå och spela det.

Nej vanlig Hårdrock hade jag med mig.. Tss!!

Tänkte säga att han gärna fick lägga hörapparaten åt sidan en stund

men jag valde att tiga! Var riktigt tråkigt o träna utan riktig

musik idag:( Jag tränar bättre då!! Ja nog om det...

Imorgon är det alla hjärtansdag..

Och ingen har jag att få göra glad och känna sig speciell..

Fan jag vill göra någon glad och jag vill ge kärlek!

ÄR DET NÅGON SOM BEHÖVER KÄRLEK???

Men å andra sidan så är alla hjärtansdag överskattad..

Affärerna får in sina pengar och folk sliter sig i håret över

vad de ska komma hem med och är det tillräckligt? :)

En varm och härlig kram med de magiska orden

"JAG ÄLSKAR DIG" hade iaf räckt för mig :)

Och hade jag haft någon så hade det varit alla hjärtansdag

hela året varje dag...


Go kväll


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards