En tvåa för tre!

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Håkan - 29 januari 2009 13:21

Det har varit dåligt med skrivandet ett tag nu,

Har inte haft så mycket att skriva om antar jag.

Jag känner mig inte riktigt i form.. Känner mig lite förtvivlad!

Har ingen aning om varför men det har varit allt oftare som jag

har känt mig nere nu..? Hoppas på en ljusare tid snart!

Ska till Göteborg på inflyttningsfest på Lördag så jag har iaf det

att se fram emot :) ska bli kul o festa loss med Daniel och Stefan igen.

Jag har träningsvärk igen.. Och nu snackar vi riktig träningsvärk!!

Jäklar, ömmare pojk får man leta efter! Jag och Jörgen var iväg

och tränade igen i Tisdags. Skönt att ha kommit igång igen lite,

förhoppningsvis blir inte träningsvärken lika farlig nästa gång.

2½ timme kvar till jag ska gå och jobba.. Är inte pigg på kvällsarbete!

Hade varit bättre att stå upp imorse och slutat om en ½ timme.

Ni får alla ha en bra dag..


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards