En tvåa för tre!

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Håkan - 4 januari 2009 13:52

Solen skiner idag med och rätt så stora snöflingor

har trillat ner, men det är aldeles för glest mellan

gångerna de faller så någon vinter blir det inte idag heller.

Igår var jag faktiskt lite sliten.. Var och grattade en arbetskamrat

i Fredags kväll, jag och reste av arbetsstyrkan dök upp hos henne

strax efter 21.30 Hon viste inte att vi skulle dyka upp så

det var tur att hon var hemma. Det bjöds på Whiskey och öl

och jag är inte den som tackar nej till sånna fina drycker.

Blev lite rund under fötterna till slut.. Hade ätit dåligt och

så var det ett tag sedan jag drack! Klockan var nog

nästan 3 innan jag la mig. Satt på Messenger med brorsan och

körde videosamtal när jag kom hem. Måste snart ner till

Konsum och handla.. Bör nog äta middag idag! Har ätit

dåligt ett tag nu och inte har jag tränat på evigheter så jag

har gått ner en del i vikt igen.. SUCK!!!! Fan får snart

ta tag i det igen.. Upp o ner, ner o upp det pendlar regält här!

Ha en fin dag där ute..


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards