En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Håkan - 22 januari 2009 19:34

Ja då har man gjort det igen.. Tok tränat!

Skönt nu efteråt men ett rent helvete när man är där.

Brukade tycka det var kul o träna.. Ja det är det väll om

inga motgångar dyker upp som tex när man blir sjuk och inte kan träna

på ett tag.. Då är man helt plötsligt tillbaka på ruta ett igen.

Som tur är så finns det något som heter muskelminne och man kommer

upp sig ganska snabbt igen. Ja nästa vända blir på Söndag

får försöka köra regelbundet igen, hur jävligt det än är!!

Ska bli kul o se hur det går att ta sig ur sängen imorgon.

Nej snart dags för en film tillsammans med ett trevligt sällskap.


Hej, hej



Jörgen är en rackare på att träna.. Men han fyller ju 30 i 

September då får han smaka på åderförkalkningen han med ;)




Av Håkan - 22 januari 2009 15:40

Jag och Jörgen ska snart åka och träna..

Ska bli intressant och se hur det går,

har inte tränat på länge nu.

Hoppas på att jag överlever detta nu..

Fan man börjar bli "gammal" alltså..

När varje krafttag har blivit till ett rent helvete!!

Ja jag får väll återkomma om hur det gick sedan..

Om jag överlever vill säga ;)


Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är!!!


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards