En tvåa för tre!

Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Håkan - 1 januari 2009 13:11

Nytt år och tillbaka till den första månaden i kalendern.

Det sköts upp en hel del pengar i natt.. Men det var

fint att se på! Själv så slutade jag köpa smällare och raketer

när jag var 16 år för jag ansåg mig inte själv lämplig!

Jag tyckte om att skjuta sönder grejer.. Glömmer

aldrig när jag la 2st Magnum i min Farmors toalett på

nyår när jag var 16.. Jag stängde locket och hade tänkt

o spola.. Tur att jag inte gjorde det med de gammla rören!!

Kan meddela er om att toaletten inte höll! Hela botten

gick sönder, panik!! Jag visste att jag var tvungen att ringa

Farsan eftersom Farmor stod utanför och behövde utföra

ett ärende.. Att ringa Farsan när jag visste att jag hade gjort

något väldigt dumt var nästan som att ha dödslängtan!!

Jag kikade upp mot toaletthyllan och såg en stor burk med

badsalt.. Kan detta funka? Jag stod och grubblade en stund

över detta innan jag till slut tog badsaltet och slängde burken ned

i toaletten så burken gick sönder..Jag gick ut i hallen och

med en puls på 220 slag i minuten så lyfte jag telefonluren..

Det var nu dags att ringa till Pappa...


Hinner tyvärr inte skriva mer nu eftersom jag måste gå till jobbet.


FORTSÄTTNING FÖLJER...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards