En tvåa för tre!

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Håkan - 10 januari 2009 18:51

Ja det verkar så iaf.. Vet inte vad det är för dagar längre!! Sitter och väntar på att en film ska konvertera färdigt, snart dags att formatera igen..

Så jäkla seg dator nu! Jobbat idag efter mina lediga dagar.. Inte ett dugg utvilad. Kanske beror på mina sjuka drömmar på det senaste.. hjärnan får fan arbeta på högvarv dygnet runt. Sex, sex, sex och sex.. Kan jag drömma om något annat längre?! Ser dessutom bara snusk i allt också.. Och så fort någon säger något så.. Ja.. Då var det dags för lite snusk igen! Antar att detta bara är ett gott tecken, jag är ju trots allt en ung man i mina bästa år!! Fast det är klart.. Skulle man fråga en 18 årig tjej så skulle man troligen vara en översexuell och övermogen snuskgubbe och absolut inte vara i sina bästa år!! Men det tar jag med en nypa salt i sånnafall.. För där ute i vida världen (Troligtvis väldigt långt borta, men ändå..) så är JAG för någon ett fint stycke lammkött ;)


Go kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards