En tvåa för tre!

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Håkan - 11 januari 2009 19:19

Gäsp.. Vaknade nyss efter en timmes dreglande på kudden!

Låg och tittade på Kung fu Panda men kunde fan inte hålla ögonen öppna.

Filmen var faktiskt bra så det var inte orsaken till att jag var tvungen att sova en stund. Jobbade till 13.30 idag, en alldeles lagom lång arbetsdag.

Blir nog att se på Saw 5 sedan.. Har haft den i hyllan bra länge nu så det är dags att avverka den. Har inte mycket annat att dela med mig idag..

Har nog legat och gnagt på tungan i natt (om det intresserar någon)

är alldeles öm och den ser skum ut.. Får se om det går över till imorgon så det inte är något annat jag har råkat ut för.. Har inte gjort något "speciellt" under den senaste veckan som skulle vara farligt eller så... Hmm.. Ja, ja

har ju visseligen drömt en del den sista tiden. Får i sånna fall försöka sluta leva mig in i dem så.. Man är väll inte pervers!!?


Ha en fortsatt underbar kväll.. Ni som har det.


Och till oss övriga.. Keep on fighting ;)


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards