En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Håkan - 20 november 2008 23:50

Fick en knäpp och började på en ny låt

för ca: 1 timme sedan. Har lagt upp en sample

på den delen som är klar på min myspace sida.

Kanske måste rappa in lite tydligare i vissa partier

men det gör jag när hela är klar..

Min överdrivna mättnads känsla har lugnat

ner sig tack och lov. Fick ett oväntat besök

från Hemtjänsten förut.. Tänk vad gammal man har

blivit ändå ;) Nej det var Michaela som hade

lite tid över för mig.. Var kul med ett hembesök:)

Är inte trött alls men jag ska inte fortsätta på låten

mer ikväll för då blir det sjukt sent.. Blir nog

lite Arkiv-X i vanlig ordning..


Godnatt där ute

Av Håkan - 20 november 2008 19:30

Är så jävla mätt... Magen står rätt ut

och pulserar. Tur jag slutade i tid

bristningsgränsen är fan i mig nådd!

När man äter Tacos så känner man

inte att man är mätt innan det är jäkligt försent.

Sitter med samma rödvinsglas som för 1 timme

sedan, rent plågeri att försöka få ner något mer

i magen nu.. Ja,ja.. Det smakade iaf bra!

Ska se om jag hittar lite bra musik att lyssna på

en stund.. Är mätt på film tittandet också!


Hej, hej

Av Håkan - 20 november 2008 17:13

Den stora städdagen är över.. Jippi!!

Har precis varit nere och handlat hos

banditfirman Coop Konsum!

Blir nu att slappa och mysa med min bästa

vän "Mig själv" i soffan framför en film:)

Ska äta Tacos och dricka några glas vin

och förtränga ensamheten..

Men det ska bli förbannat gott :) :)


Godkväll


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards