En tvåa för tre!

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Håkan - 13 november 2008 18:15

med formateringen och alla program är inlagda.

det tog sin tid men det var värt det.

Nu är jag skit trött i huvudet, måste

nog ta mig en promenix och få lite luft!

Måste ändå ner och köpa mitt älskade snus..

Annars blir jag nog knäppare än jag redan är;)

Dagen annars har varit... Bortkastad!!


Nej nu får jag ta lite luft..


Av Håkan - 13 november 2008 12:57

Blev klar med låten men har tappat känslan

för den så jag är inte riktigt nöjd.

Men den blev iaf färdig.

Datorn segar och är för jävlig nu

så jag ska ta och formatera den.

Tar sån tid bara och lägga in alla program igen,

men det är behövligt.

Fan det är fint väder idag.. Måste nog

ut och röra på mig sedan..

Men datorn måste bli bättre först!!


Hej, hej

Av Håkan - 13 november 2008 10:23

Var ett tag sedan jag skrev nu.. Har inte haft

något att skriva, har varit alldeles tomt.

Idag är jag ledig och skulle igentligen varit

iväg och träna men jag avvaktar med det till

efter helgen. Är fortfarande krasslig på morgonen

och har ingen lust att bli dålig igen.

Hade tänkt att göra klar en låt som jag

har hållt på med ett tag.. Smet ju in med

två andra låtar emellan. Får se om jag kan

skriva färdigt den. Ska väll ta och börja då..


Hej så länge

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards