En tvåa för tre!

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Håkan - 7 november 2008 15:10

Så där ja, då var man nyklippt.. Fin vete fan men bättre

än förut. Regnade som bara den när jag gick hem,

kallt och grått.. Usch! Dags att laga sig lite mat

kurrar där nerifrån. Har iaf gjort färdig låten nu..

Skönt.. Ibland så påbörjar jag något och om jag

inte gör klart det samma dag så blir det aldrig klart.

Men jag hade tur idag.. Eller så var det för att jag

avslutade vid 24.00 tiden i natt så det är fortfarade

samma dag nu när jag fortsatte!!!?


Hej, hej

Av Håkan - 7 november 2008 11:22

Tänkte jag inte skulle skriva något

fören jag blev frisk men det verkar dröja!

Ska ner och snora ner Jennie på

klipphörnan idag.. Drygt!

Har inte gjort något mer än o slappa

dessa dagar. Har gjort 2 nya låtar

däremot som jag har lagt upp på

min Myspace sida. Lite jobbigt bara

när man är förkyld, tappade nästan rösten igår

och kunde knappt prata.

"Can't You See" gjorde jag efter jag

hade sett på efterlyst.. Lite hårdare stuk

på den, ingen vacker handling.

"It's Gonna Be Okey" gjorde jag i går kväll

men den är inte riktigt färdig.

Lite positivare text på den.

Ska försöka skriva mer på den idag

annars blir den för kort och det

känns som om jag vill göra mer.

Får se hur det går.

Är ledig till på Måndag nu och

hoppas på att jag snart blir frisk.

Jävla envis förkylning alltså!!!

Tills vi hörs igen...


Ha en bra Fredag..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards