En tvåa för tre!

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Håkan - 4 november 2008 17:32

Var och fick mig nässpray för en stund sedan.

Är alldeles täppt i hela huvudet.. Otrivin Menthol!

Är fan inte o leka med, är du täppt någonstans

så fan släpper det fortare än kvickt.

Kan jämföras med en rak höger mitt i nyllet!

Hade inte tänkt o klaga mer på min förkylning nu,

så här sätter jag punkt för det.

Apoteket är nog det mest långsamaste ställe

du kan sätta din fot på. Ska inte klaga på pensionärer

det är bra så länge de klarar av och utföra sina

ärenden själva men jävlar i min låda.

Utvecklar inte detta något längre...

Tackar Thomas för att han körde mig ner

till Apoteket så jag slapp gå. 

Har en disk som väntar på mig, orkar

igentligen inte men tål inte att se den,

bara att greppa diskborsten.

Hoppas ni får en trevlig kväll där ute.


Hej, hej


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards