En tvåa för tre!

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Håkan - 15 november 2008 15:22

Ny duschad efter arbetet så sitter jag här igen

och letar ute på det stora internet efter något kul.

Är trött som bara den, känner mig inte som någon

ungdom längre.. Faktiskt så var det länge sedan

jag var pigg när jag tänker efter. Fick nyss ett

MMS från min bror när han filmar Mormor när hon

dansar!! Fråga inte varför men av någon anledning

så verkar hon piggare än mig.. Kan det vara hoppet

om en pärleport? Iaf så skrämdes jag av videon lite..

Att min Bror sitter där och ser på eländet och filmar

måste ändå betyda att han har det bra tråkigt.


1. Han måste gå 4 km ännu djupare in i skogen än var han

redan befinner sig.


2. Lyssna på ett oändligt tjat om himmel och

helvete och bara hinna få säga max 2 ord själv!

( Oftast bara "Ja" och om man har tur "Nej")


3. Se på när Mormor rör sig okontrollerat och

 hysteriskt över köksgolvet.


4. Och detta gör av egen fri vilja!?


Skrämmande... Men måste applådera för min

Bror.. Han har tålamod den mannen.

Jag har inte pratat med min Mormor på

snart 4 år av personliga skäl som jag inte behöver

gå in på här, men när jag besökte henne eller

pratade med henne på telefon förr så var jag helt färdig

efteråt och ändå hade jag bara lyckats tala själv

högst 3 ord och då låg jag banne mig i...


Ja nog om detta.. Antar att han har det mer spännande

än mig just nu trots allt:)


Halleluja på er..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards