En tvåa för tre!

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Håkan - 2 november 2008 19:34

Gick rätt bra o jobba idag iaf, men tack vare

min kära vän Ipren 400! Lisa och Stefan kom

förbi när jag kom hem så jag fick den stora äran

att åka ner till Konsum idag:)

När vi kom tillbaka så lagade vi mat.

Var trevligt med sällskap till middagen.

Var kul och träffa Stefan igen också..

Ledig imorgon och jag får nog nästan

ta och städa lite.. Får se om Jörgen kommer

förbi en sväng också. Han har en förmåga

att be om kaffe lagom tills han kommer

men oftast så dyker han inte upp när jag har

tryckt på bryggaren så jag får dricka kaffe

till förbannelse!! Sedan springer jag på dass och

pissar halva natten.. Kanske ska be honom ta med

en termoss med kaffe till sig själv, så ifall

han inte dyker upp så behöver jag bara dricka det

jag har bryggt till mig själv! Ja får väll se om

han dyker upp:)

Nej dags att göra något annat..


Hej, hej

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards