En tvåa för tre!

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Håkan - 9 november 2008 16:09

Nu är det mörkt och det regnar som bara den.

Har bryggt mig lite kaffe nu efter duschen

och tänkte krypa ner under täcket i soffan

och titta på lite Smallville och Supernatural

avsnitt. Är lite småfrusen och är inte riktigt

pigg ännu.. Ser ut som fan gör jag också!!

Måste hänt något när jag har legat och sovit.

Snor och slem har fått mitt ansikte att svullna

och förflyttat mina ögon ur ögonhålorna några

millimeter.. Jag suckar så fort jag ser mig själv

i spegeln.. Så nu har jag börjat blunda de senaste

gångerna när jag passerar spegeln i hallen,

så jag ska slippa se eländet.

Ser ut som jag har åldrats 10 år denna vecka!

Nej dags för att dricka mitt kaffe.. Utan dopp!


Hej, hej


Av Håkan - 9 november 2008 11:42

och imorgon ska jag jobba igen, har schema möte

så jag har precis gjort färdigt mitt schema.

Får se hur mycket ändringar det blir.

Julen är ju snart här och det är den tuffaste

biten att lägga. Inte vet jag vad jag ska göra i Jul heller..

Jag har alltid gillat julen men nu är den så tråkig..

Den dagen jag skaffar familj om den nu kommer..

Så kommer jag att bli som barn på nytt och älska Julen igen.

Då fixar man och gör det mysigt tillsammans,

Dagen till ära för barnen. Klär då gladligen ut mig till Tomte!

Det är vad som saknas mig i livet.. Vad gör jag annars här

om jag ska leva ensam resten av mitt liv?

Usch.. Nej fy vad hemskt!!

När den dagen kommer så blir den

min största lycka i livet.

Nej nu ska jag greja lite..


Ha en skön dag..

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards