En tvåa för tre!

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Håkan - 25 juli 2010 12:02

Så jäkla tråkigt det är att städa!

Usch, och regnet öser ner...

En mörk dag.. Tända lite ljus kanske?

Ta och brygga en kopp kaffe till..

Igentligen har jag det inte så skitet här hemma,

städar väll mest för sakens skull.. En ordentlig herre!

Nej nu får jag sluta skryta om mig själv

och starta dammsugaren en sväng..


Hej, hej..

Av Håkan - 25 juli 2010 10:10

Sitter här som så många gånger förr med

morgon kaffet framför datorn och väntar

på morgon... Behöver kanske inte avslöja allt!

Vaknade tidigt idag (för att vara mig)!

Slog upp mina blå kl. 9.00 och kände mig

riktigt pigg och alert. Blev så jäkla trött igår

så jag struntade i filmen, hade aldrig orkat

se hela ändå.. Men, den som spar han har

hela filmen kvar.


Idag är det grått ute och det regnar här!

Jävla skit! Det betyder att jag bör passa på

att städa idag.. Ingen lust med det alls men

kan vara skönt att få det ur världen!


Söndag idag.. Med andra ord snart är första

semesterveckan gjord.. Faktiskt så har den här veckan

inte gått så farligt fort ändå som jag tyckte tidigare

i veckan.. Det tackar jag för  


Nej nu har jag nått mitt morgon mål

och jag bör avsluta den här bloggningen...


Ha en underbar dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards