En tvåa för tre!

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Håkan - 5 juli 2010 13:31

Då har man legat ännu en dag för återhämtning,

Söndagen var rätt trist och bortkastad!

Men det är ju ens eget fel.. Men kul hade jag.

I Lördags var jag hos Thomas och Lotta, blev hämtad

vid 17.00 tiden, där dracks öl

och jag blev bjuden på grillat..

Mycket gott, åt så jag var som en spärrbalong!

Hade jätte trevligt och timmarna rusade iväg.

Fick telefonsamtal runt 1.00 tiden om att jag skulle

infinna mig i Kungshamn snarast.. Ringde efter en bil

och jag lämnade Smögen för en fortsatt blöt kväll på krogen..

Mer dricka blev det och tro det eller ej..


Det där förbannade dansgolvet!


Försöker att inte tänka så mycket på mina rörelser!

Varför ska man alltid försöka dansa? När man inte kan!!?

Ja, ja, det var trevligt ute iaf och var hemma igen efter 5.00

någongång..

Igår låg jag dessvärre hela dagen, såg igenom några

avsnitt av Sons Of Anarchy och blängde på några filmer..

Idag har jag avgiftat mig med armhävningar (Utan att stäcka mig).

Plågade mig även med mina hantlar lite.. Ska jobba vid 16.00

och nu är jag dö trött.. Pust!! Bara att gå iväg och se glad ut..


Ha en fin dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards