En tvåa för tre!

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Håkan - 1 juli 2010 13:09

Se där ja, då har vi tagit oss igenom Juni månad..

Här går det med en rykande fart!

Har nyss legat och plågat mig på balkongen en stund,

klarade 25 min.. STEKHETT! Självklart är det en fin

och varm dag idag när jag ska gå och jobba.

Börjar 16.00 idag och lusten är som vanligt inte stor.

JAG LÄNGTAR EFTER SEMESTER!!!!

Men den kommer ju tids nog, har 11 arbetspass kvar

att göra.. Hm... Är verkligen trött idag.. Köpte mig lite

öl igår men efter en stund fick jag en sån huvudvärk

och var tvungen o lägga mig tidigare än planerat..

Tänkte det skulle passa i solvärmen med några kalla

men ack vad jag bedrog mig.. 2 st alvedon och sängen var

vad jag fick ut av det!!

Försökte också vara duktig här om dagen och tänkte

börja smygträna lite nu lagom fram till semestern..

Armhävningar är ju det jag orkar med nu för tiden

så jag intog bestämt positionen mot golvet..

Inte ens det klarar jag av längre!! Det strålade till

som attan i vänster skinka och nu är jag halt!

För helvete.. Fick en muskelsträckning i röven!!

Grattis Håkan.. Det går framåt.

Så nu är det bara att "vila" och vänta ett tag och

sikta på höger halva!


Nej, ska inta duschen nu..

(Ska försöka att inte halka i badkaret)

 

Ha en fin dag i solen...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards