En tvåa för tre!

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Håkan - 24 juli 2010 22:45

Sitter jag och stirrar in i min dator och letar efter

något spännande... Och jag fann det   

Blir en film ikväll! Ölen är slut så jag får nöja mig

med apelsinjuice.. Lika bra det!

Satsar på Rock kvällen i parken på Tisdag istället!


Dagen idag har varit bra.. Har hunnit med sol och bad

och sportshoppen i Tanumstrand efter lite tjat på

Michaela (Ändå sprang hon omkring värre än mig!?)


Vad är det med er tjejer och kläder?


Nåväl.. Jag fick iaf köpt mig ett par nya jeans,

en skjorta, ett linne, en T-Shirt och ett par kallingar!

Skulle behöva fler par kallingar men det är inte lika roligt att

köpa...


Eftersom jag är KARL så lägger jag inte upp bilder på

mina inköp som ni tjejer brukar göra  


Känner mig rätt seg nu efter solningen och shoppingrundan

och har lite grus i ögonen, ska försöka hålla mig vaken

när jag ser på filmen..


Jag tackar för mig och önskar en...


Godnatt

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards