En tvåa för tre!

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Håkan - 27 juli 2009 10:40

Sitter här med en kaffekopp framför datorn och lyssnar på en hårdrocksballad från tidigt 90-tal "Sinner - Burning heart".

Inge vidare väder idag.. Det regnar som det har börjat göra allt oftare nu.

Tycker synd om er som har sen semester i år, hoppas det blir bättre.

Förkylningen är envis och är fortfarande kvar, men det brukar ju vara så

sommartid. Hade gärna tränat igen, började ju bra innan jag blev dålig.

Hade kommit över tröskeln och började bli beroende igen.. Får väll börja till hösten igen istället. På Fredag kommer Daniel & Daniel igen :)

Det är Rockfest i Parken på Lördag med H.e.a.t, Sabaton & Wolf

så det blir en riktig heldag.. Blir antagligen också en heldag i soffan

på Söndag. Idag är jag ledig och imorgon jobbar jag kväll, har önskat

flexledigt på Onsdag och Torsdag men det ser mörkt ut. En av sommarvikarierna är sjuk och kommer inte tillbaka igen.

Första gången som jag verkligen är dö trött på mitt jobb

när jag kommit tillbaka efter semestern, förr har man ändå

tyckt att det har varit lite skönt med rutin i livet igen efter sommaren,

men inte i år!? Kanske är för att jag inte är riktigt kry? Har ju trots allt

ett envist virus i kroppen.. Blir nog bättre att jobba med tiden.

Nu spöregnar det och är mörkt som fan.. Blir nog en dag inne idag.


Ha bra dag

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards