En tvåa för tre!

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Håkan - 7 juli 2009 19:34

Dåligt med skrivandet, har varit in några gånger men

inte lyckats skriva något. I veckan som var hade jag stor främmande

av Daniel Berg som dök upp på Tisdag kväll. Jävligt kul att han kom hit.

Man har badat och även lyckats bränna sig i solen. Onsdag tog vi oss

en rejäl barrunda och var hemma rätt sent eller ja "Tidigt".

Blev utskällda av grannen som förmodligen har stått och väntat

i trappuppgången tills vi kom in vinglade.. Torsdagen blev lugn..

Fredagen var den stora planerade utgångsdagen.. Och Daniel Nr: 2

som delar lägenhet med Daniel Berg dök upp.. Vi gick ner och mötte honom efter vägen vid ca: 16.00 sedan var det i full gång.. Gick en sväng till pizzerian och åt, drack några öl till och spelade biljard i 1 timme..

Sedan förfestade vi hemma hos mig då också fler partysugna dök upp.

Rätt som det va så var vi på Smögen!? Där fortsatte vi och var hemma igen

runt 7.00 på morgonen.. Som vanligt när man är ute så hittas det på saker som gör att man tappar bort varandra och jag åkte i en egen taxi..

Fick se Tobias gående på Smögenbron och plockade upp honom..

Men var va Daniel och Daniel? När våran taxi hade släppt av mig och Tobias så kom en taxi till med Små Pågarna.. Fan.. Kunde ha blivit lite billigare om man väntat en stund till. Ja vi blev utskällda i vanlig ordning

igen i trappuppgången och som en liten bonus blev jag utskälld igen ute på min balkong av en annan granne.. Men vi hade iaf en mycket trevlig kväll

ute. Lördag.. Inge vidare! Grabbarna åkte hem igen på Söndagen vid

14.40 sedan hade jag en röjar dag.. Nu är väldigt tyst och trist, men

jag antar att mina grannar är lyckliga.


Ha en skön kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards