En tvåa för tre!

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Håkan - 21 juli 2009 19:59

Då har man arbetat i 2 dagar efter semestern.. Känns som

jag aldrig gick på semester. Det tar ca: 1 timme sedan är du

trött igen och vill gå på semester. Är ledig i 2 dagar nu, har faktiskt

(Tro det eller ej) sökt semester på Fredag ;)

Ska ju på den årliga Minigolfen på Torsdag och blir säkert lite rund

under fötterna, då kan det vara skönt o vara ledig dagen efter.

Får jag inte semester så får jag ta det lugn och komma hem tidigt,

börjar jobba 7.30 i sådana fall. Vad händer i vindsvåningen då?

Inte mycket, tog mig ett varmt bad efter jobbet. Är fortfarande lite

krasslig och var frusen. La mig för att se på en film men ögonen gick rätt

och slätt ganska omedelbart åt varsit håll i sidled och det var dags att ställa

alarmet på mobilen ½ timme framåt i tiden.. Det gick åt helvete så jag ställde den en ½ timme till.. Så jävla trött jag va..

Men nu är jag piggare :) Fan det känns verkligen som att sommaren

är slut.. Jag vet! Den är inte slut.. Kanske känner så för att jag hade tidig semester i år.. För förra året då var ju Sommaren nästan så gott som slut när jag kom tillbaka. Får ruska om det jag har mellan axlarna och se positivt

på det hela.. Det är bara 365 dagar kvar tills nästa gång.


Go kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards