En tvåa för tre!

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Håkan - 16 juli 2009 20:37

I Måndags dök Stefan från skåne upp och hans kusin Robban,

Lina & Tobias var också här samt Linas kusin.

Måndagsklubben var ett faktum och där härjade vi runt.

Var en mycket rolig kväll. Vaknade vid 9.00 på tisdagen med halsont,

som tur var så fick jag syn på whiskey flaskan som stod på mitt vardagsrumsbord och tog mig en redig hutt.. Gurglade runt lite..

Sedan tog jag en till.. Michaela ringde strax efter och undrade om jag ville kika bort en sväng.. Där fick jag en stark öl.. Ja jag vet hur det låter..

Flytande frukost! Jag gick hem efter en stund sedan packade grabbarna och jag ner några öl och gick ner till St. Görans Ö för att bada. På vägen ner käkade vi en mycket god räkbaguette som vi köpte i räkboden.

Vi badade,sola och njöt av ölen vi hade med oss i några timmar.

Gick och handlade mat som vi skulle grilla på hemvägen..

Sedan kom Tomas Jönsson från Falköping.

Grillade drack mer öl, sedan drog vi till Smögen för att gå ut.

Men jävlar vad dåligt med folk det var.. Efter ett tag tog vi Sitabåten över till Kungshamn för att se om det var mer liv där.. Knappt en själ!

Liftade med en förbipasserande bilist tillbaka till Hunnebo för att pröva lyckan där.. Men kvällen blev inte heller där räddad.. Så vi gick hem

och la oss. Onsdag morgon.. Ingen Whiskey i världen kunde ha hjälpt mig..

Så förbannat dålig jag var.. Som att andas genom två injektionsnålar!

Bröstet brann av smärta.. Ja,ja.. Jag är karl och hade blivit förkyld.

Låg hela dagen igår och har legat den största delen idag med.

Så jävla typiskt när man har besök :( Jönsson åkte hem igår kväll,

Stefan och Robban idag vid 14.30 Nu blir det en lugn helg med att kurera sig för att orka jobba igen på Måndag.. Fy Fan!!


Ha en bra kväll


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards