En tvåa för tre!

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Håkan - 28 april 2009 16:30

Så var det avklarat.. Dagen på jobbet är över

och jag är ledig i 2 dagar :) Imorgon måste jag tvätta och

lägga schema inför schemamötet på Torsdag.

7 veckor kvar till semestern.. Fick mina 5 veckor i år också..

Så jäkla gott :) Nedräkningen har börjat!!

Hoppas sommaren blir lika rolig i år men frågan är

orkar jag med allt detta festande i år igen? Börjar kännas

för herr Eriksson.. Förra året fick jag tvinga mig till iaf 5 dagars uppehåll

hade siktat på 7 dagar men det sprack när fredagen kom.

Ja, jag lever iaf på sommaren.. Knappt men ändå.. Skulle jag

trilla av pinnen så dör jag lycklig! Hoppas på lite besök av Daniel & Stefan

i år med.. Ingen sommar utan dem. Nej dags för en dusch kanske..



Thomas ständiga fickpingis spelande på jobbet kräver en noggrann lagning

utav byxorna.. Ja vissa har sina tidsfördriv.






Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards