En tvåa för tre!

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Håkan - 27 april 2009 20:15

Så där nu ligger nästan alla, kvällen har varit lugn och har

flytigt på bra. Ska hit imorgon bitti igen så det är nästan bara att

hem och vända. Det åskade för en stund sedan

så nu är det dags att börja med det ihärdiga överdrivna

kontrollerandet utav kontakterna hemma igen

innan man går någonstans, fast det är klart.. Gör ju det redan.

Tvångstankar.. Ett stort problem.. Ja, så farligt är det ju inte

men har fått skruva åt dörrhantaget några gånger.. Snart dags igen.

Lämnade sveriges varmaste jacka hemma idag eftersom jag tänkte

följa med i utvecklingen.. Nu regnar det!!! Jag har flyt må jag säga..

T-Shirt & Jeans.. Det kanske slutar innan jag går hem;) Visst!

1 timme kvar att arbeta så jag får väll gå och arbeta helt enkelt..


Go Kväll


Av Håkan - 27 april 2009 11:48

Ja den kommer allt oftare nu för tiden, har inte så mycket att skriva om antar jag.. Ska jobba ikväll.. Ingen större lust men det är alltid något.

Sommaren närmar sig, björkarna har börjat slagit ut nu.. Det går fort

nu när det är varmare ute.. Nej detta går inte, vet i fan vad jag ska skriva!

Är lite nere, anledningen är att min Bror har varit på äventyr igen.

Han tog en tripp till Uddevalla sedan var det kört, innan han åkte ner ringde han och talade om att han snart skulle börja jobba igen efter flera års uppehåll.. En glad nyhet. Nu förstörde han det... Jag ger upp, orkar inte bli besviken mer nu!


Hoppas på ett bättre inlägg nästa gång,

tills det..


Ha det bra

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards