En tvåa för tre!

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Håkan - 17 april 2009 19:36






MITT MÖRKER 


Det är så kallt här, jag finner ingen ro, bara tomhet.

Känslan av en jävulsk frustration..


Så kallt här, jag finner ingen ro, bara tomhet.

Känslan av en jävulsk frustration


Det är så kallt här, jag finner ingen ro, bara tomhet.

Känslan av en jävulsk frustration, lyssna till mitt hjärta det skriker

Det gör så jävulskt ont , jag är sviken av mig själv,

suckandes med djupa tankar, om döden

tankar som förgör mig, det stör mig.

Finner ingen sinnes ro, jag är rädd för mig själv.


För varje steg jag tar, för varje djupa andetag

Blir jag svagare, kraften är slut

Allt har nästan runnit ut, min kropp den skälver

Kan knappt längre se, känner bara avsky och hat,

Kärleken är död, ljudlösa brustna hjärta,

Fyllt med svärta, du enorma smärta,

När fan ska den släppa?


Jag stirrar in i spegeln, i en jävulsk hypnos

Tårarna dom rinner, mina ögon dom brinner,

Bakom en dimma av mörker, i mitt inre

Du förlorade själ, jag är rädd för mig själv,

Jag har förlorat all min tro, alla dessa röster,

Vem fan ska jag tro på?


Det är så mörkt här, jag finner inget ljus, bara rädsla

Känslan av en jävulsk depression, lyssna till min röst

När jag skriker, det gör så jävulskt ont

Jag är besviken på mig själv, suckandes med djupa tankar

Om livet, tankar som flyr mig, jag bryr mig

Finner inget lugn, ingen ro

Har jag förlorat min tro?


I mitt mörker, kan jag ta mig ur mitt mörker

Jag är fast i ett mörker, för varje steg jag tar

För varje djupa andetag, jag är fast i en jävulsk hypnos


I mitt mörker, kan jag ta mig ur mitt mörker

Jag är fast i ett mörker, för varje steg jag tar

För varje djupa andetag, jag är fast i en jävulsk hypnos

I mitt inre, du förlorade själ, har förlorat mig själv

Som besatt, ljudlösa brustna hjärta, fyllt av svärta

Du enorma smärta..


För varje dag som går, tiden rinner förbi mig

Som ett minne blått, allt har regnat bort

Sömnlösa nätter med tårar, känslan av en inre sorg

Det spelar ingen roll, dag som natt alltid lika svart

Tjock som en dimma, ingen chans för ett skratt

Livlös liggandes på botten, i ett desperat försök att nå toppen


Drömmar om kärlek, så långt ifrån mig

Ingen verklighet, jag är dömd i ensamhet

Letandes i oändlighet, som ett barn

Rädd och diskret för avsky och svek

Jag stirrar in i spegeln, ser hur bilden har förändrat sig

I en dimma av mörker, skrämd av mig själv

År för år, dag för dag, har jag förlorat mig själv?



Ja fråga mig inte om texten, bara sånt som kommer..

Är inte så illa med mig som det låter iaf

I STILL FEEL LOVE ;)


Go Kväll






   

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards