En tvåa för tre!

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Håkan - 9 april 2009 18:53

2½ timme kvar.. En stor incident har skett,

Vi trodde att det värsta var över nu men ack vad

vi bedrog oss! Mitt i matning fick jag bevittna

en fotän av spya 3 gånger.. Gissa om jag är nojig?

Alla är i stort sätt på sina rum och har varit där under

några dagar för att förhindra smittspridningen,

Men det verkar lönlöst att förhindra.. Har spritat

mig så mycket idag så jag tror nästan att jag är berusad.

Nej det är dags att servera kvällsfika till de som kan äta något.


Go Kväll

Av Håkan - 9 april 2009 12:27

Har varit på LEAN Projekt i 3 dagar och jobbar första dagen

på avdelningen idag. Gissa vad!? Jodå magsjukan har kommit in här med!!!

Jobbade till 13.30 idag men får tyvärr stanna till 21.30 ikväll.

Personalenheten ringde precis när jag satt och undrade vad för rubrik

jag skulle ha till detta inlägg. Rubriken föll sig naturligt och kan inte

passa bättre än så. Nu fattas det bara att jag själv ligger i Påsk!

Får hoppas på det bästa, att jag klarar mig men magsjukan drar sig till mig

som en fluga till en hög med skit! Känner mig lite sliten fast jag inte

har varit inne o jobbat på avdelningen. Har varit långa dagar ute här i salen

fram till 17.00 har vi haft projektet förutom igår då avslutade vi runt 15.30

Vi fick in ett påskägg idag full med goda godisar som luktar så gott här brevid.. Men jag vågar fan inte äta dem.. Har ätit 2 kokta ägg och 1 banan

idag.. Bör nog äta något mer innan jag avlider!


Ha en trevlig kväll

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards