En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Håkan - 22 februari 2013 13:54

Då har man kommit hem från sista dagen på första tung träningsveckan!

Åh, herre jävlar! Denna var jävligare än sist. Eftersom jag inte tar mig ut

så mycket som jag önskar så måste jag köra hela kroppen vid varje träningstillfälle,

tar lite tid och kraft... Minst sagt! Har ju träningsvärk konstant, minns knappt

hur det känns att vara utan värken... Men det är ju det jag är ute efter,

skulle jag inte få det så skulle jag bli lite besviken.


Ikväll är det soffläge så det skriker om det!


Rakade bort skägget igår så nu ser jag löjligt barnslig ut, men det är gött

o se lite yngre ut, om man väl kan   


Nä det var inte mycket mer spännande i Erikssons liv som har hänt,

nu blir det till o laga middag!



Ha en fin dag på er...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards