En tvåa för tre!

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Håkan - 4 februari 2013 14:02

så får jag göra ett litet inlägg. Precis slutat jobbet och väntar på att åka

o träna... Riktigt seg idag men envisheten vinner detta slag   

Snöat har det gjort idag och nu är det tö väder och slask, som vanligt

helt meningslöst att det snöar överhuvudtaget............................


Efter att ha suttit en stund och tänkt på vad mer jag kan skriva om,

så har jag inte kommit på något mer än att jag låter som en riktig

gnällspik... "Livet är hårt"... jösses.


Ska det vara så svårt att få ihop något intressant o skriva om?

Antagligen är det så, jag får nog dra iväg på lite äventyr snart.


Men vet ni vad? Jag har iaf skrivit något   



Tack o hej!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards