En tvåa för tre!

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Håkan - 17 februari 2013 14:08

Idag är det redan Söndag och imorgon är dags att jobba igen.

Tänk om man kunde dra ner på tiden lite när man var ledig,

allt man gjorde gick i slowmotion och alla runt omkring gick som vanligt!

Då kanske man skulle få känna att man hade varit ledig.

Fast det hade ju varit lagom kul för dem som stod bakom mig i kön på

Konsum igår... Vilka tankar jag besitter...


Har haft träningsvärk hela helgen eller ja... Rättare sagt i 2 veckor!

I Fredags avslutade jag de första 2 veckorna med medeltung träning,

fy fan trodde det skulle bli skönt att sänka lite vikter och att det skulle

bli som en liten semester... Inte alls... Har varit riktig jävla jobbigt!

Tänk vad lite ändring kan göra... Imorgon börjar jag på 2 veckor tung träning

och avslutar första perioden (Eller vad det nu heter) med 1 vecka lätt träning...

Och nej, jag ska inte få för mig att den lätta veckan kommer att bli smärtfri!

Får väll se om detta ger ett bättre resultat men som det känns nu så kan det fan inte gå fel.


Tittar man ut så är det verkligen en riktig Söndag idag, en mulen och mörk sådan...

Tror till och med att det småregnar.





Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards