En tvåa för tre!

Alla inlägg under september 2010

Av Håkan - 12 september 2010 02:37

Men är lite för pigg! Tog med mig vinet bort till

Michaela ikväll.. Skitsnack med vin och tilltugg!

Var ett tag sedan vi var emot världen hon och jag.

Nu har jag precis duschat pga regnet och hundjakt..

En av hundarna stack iväg på en tur men lurade mig regält

eftersom han stog inne och viftade på svansen när

jag kom in igen drängt som en katt! Har haft en bra

kväll med fint sällskap...


Ska väl lägga mig nu antar jag, men är inte

direkt trött... Men säger ändå:


Godnatt och sov gott



Av Håkan - 11 september 2010 18:43

och ledig helg, ute regnar det och jag håller på att

torka efter promenaden till konsum! Skaffa körkort

för fan någongång (helst innan permobil är det enda du kan köra).

Den som designade paraplyet jag köpte på konsum

skulle jag oberört slå på käften... Det är dessutom det

andra paraplyet av den sorten jag har köpt.

Det första blåste sönder och det var knappt någon vind!

Det var farligt nära för detta också idag och inte fan

skyddade det mig mot regnet! Är lite smått irriterad

och grining (Var inte det innan jag knallade neröver).


Funderar på att ta mig ett glas Rött och varva ner lite..

Låter som en bra ide  


Tack o hej, ha en trevlig helg!

 








Av Håkan - 5 september 2010 11:50

Sommaren har återvänt! Känns så iaf, sitter i solen på utsidan på jobbet och har rast! Fåglarna kvittrar o på insidan tjatas det o munhuggs.. Dessa tanter! Vi skulle behöva få hit lite gubbar som styr upp det hela! Imorgon är jag ledig och får sova.. Höll inte på att komma upp imorse, har jobbat mycket kvällar o hade inte vanan inne.. Annars är allt bra här i Hunnebo, livet leker vidare o höst mörkret har tagit över de ljusa sommar kvällarna.. Men det är bara mysigt..

 
Av Håkan - 2 september 2010 10:45

Kass jag är på att uppdatera! Ny månad igen,

nu är det snart julafton (om det fortsätter i den här takten).


Idag är jag ledig, är bara ledig en dag den här veckan!


Ska jag vara ärlig så har jag inte ett skit att skriva om...

Återkommer när det finns något att skriva!


Ha en fin dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards